Vi söker en medarbetare till vår IT-support

Enzure expanderar och behöver ytterligare en duktig kollega i Stockholm som kommer ingå i vår ServiceDesk. För oss på Enzure är det viktigt att alla medarbetare känner sig som en del av företag. Vi har tillsammans tagit fram våra värderingar – vi är måna om att alla medarbetare och kollegor känner glädje i arbetet, att vi är engagerade och har en god laganda. För att bibehålla detta gör vi många sociala aktiviteter tillsammans så som teambuildning, workshops, kickoffs, restaurangbesök och resor. Utöver delaktighet i företaget tror vi att personlig utveckling för våra anställda är A och O. Vi ger dig som medarbatera alla möjligheter att utvecklas kompetens- och kunskapsmässigt.

Arbetsuppgifter
Som anställd IT-supportmedarbetare hos Enzure kommer du i första hand ingå i supportverksamheten. Vilket innebär att du kommer främst hjälpa Enzures interna kunder med frågor kopplat till molntjänster så som Office 365 och Azure.

Arbetet innebär bland annat:

  • Användarsupport via telefon, mail och chatt
  • Administrering och konfigurering av tjänster så som Intune, Azure och Office365.
  • Löpande dokumentering av rutiner och processer
  • Datorinstallationer

Vem är du?
Du är social och självgående som person, drivs av att lösa uppgifter som du har blivit tilldelad samt att du har ett proaktivt arbetssätt och har lätt för att identifiera eventuella problem som du agerar på. Vi ser gärna att du har erfarenhet av IT-support och att du har goda generella dator kunskaper.

Vi erbjuder:

  • Goda möjligheter till karriärutveckling inom bolaget.
  • Certifieringsbonus
  • Tjänstepension
  • Bostadskö
  • Konkurrenskraftigt friskvårdsbidrag
  • Sociala aktiviteter
  • Bra arbetsutrustning

Hur ansöker jag till tjänsten?
Skicka ditt CV tillsammans med personligtbrev till CV@enzure.se. Intervjuer sker kontinuerligt så ansök tjänsten redan idag. Eventuella frågor angående tjänsten kan tas med Johan Huhtanen på 0709402620

Ansvarig för rekrytering

Johan Huhtanen, 0709402620