Självbetjäning för Office 365 och Microsoft 365

Ibland kan det gå väldigt fort när man tar in en inhyrd konsult eller rekryterar en ny medarbetare. Då är det viktigt att allting finns på plats när denne börjar så hen snabbt kan komma igång med sitt arbete. Inte minst är det viktigt med tillgång till e-post och vardagliga verktyg så som Word och Excel. Annars riskerar ni en missnöjd konsult/medarbetare med allt vad det innebär. Detta innebär även en onödig kostnad i form av förlorad arbetstid.

Detta kan också vara relevant för medarbetare som bytt roll eller arbetsuppgifter och därmed har behov av en annan prenumeration.

Därför erbjuder vi nu våra Office 365 och Microsoft 365 kunder möjligheten till att själv administrera antalet för prenumerationer. Med självbetjäningsportalen kan ni snabbt och enkelt administrera antalen för respektive prenumeration. Med några enkla knapptryckningar justerar ni antalet vilket slår igenom i er admin portal på en gång. Snabbt och enkelt!

Varför självbetjäning?

  • Ni kan lägga till/ta bort prenumeration oavsett tid på dygnet
  • Ändringen sker på en gång
  • Det går snabbare än att formulera ett mail

Kontakta oss idag för mer information om hur ni får tillgång till portalen.

 

Ps. Ni bestämmer såklart sjävla vilka användare hos er som ska ha tillgång till att administrera antalen.

0 Kommentarer

Lämna en kommentar

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *